Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

Oficiální název

Domov u Františka, příspěvková organizace
Rybářská 1079
664 53 Újezd u Brna

Důvod a způsob založení

Zřizovatel:
Jihomoravský kraj
Žerotínovo náměstí 449/3
601 82 Brno

Základní účel zřízení: hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající v poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících. Hlavní činnost: poskytování ambulantních a pobytových sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb.
 

Organizační struktura

 

Kontaktní spojení

  • Kontaktní poštovní adresa

    Domov u Františka, příspěvková organizace
    Rybářská 1079
    664 53 Újezd u Brna
  • Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Domov u Františka, příspěvková organizace
    Rybářská 1079
    664 53 Újezd u Brna
  • Úřední hodiny
    Pondělí až pátek: 7.00 hod - 16.00 hod

  • Telefonní čísla

    Pevná linka: +420 544 422 430
  • Adresa internetové stránky

    www.domovufrantiska.cz
  • Adresa podatelny

    Domov u Františka, příspěvková organizace
    Rybářská 1079
    664 53 Újezd u Brna
    Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
  • Elektronická adresa podatelny

    jizdny@domovufrantiska.cz
  • Datová schránka

    jws8mwp
 

Případné platby lze poukázat

Číslo účtu: 115 - 0291070227/0100
 

IČO

04150015
 

Dokumenty

 

Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: jizdny@domovufrantiska.cz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): jws8mwp
 

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Domov u Františka, příspěvková organizace
Rybářská 1079
664 53 Újezd u Brna
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
 

Příjem podání a podnětů

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
 

Předpisy

Úhrady za poskytování informací

  • Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
  • Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
     

Licenční smlouvy

  • Vzor licenčních smluv

  • Výhradní licence

    V současné době Domov u Františka, příspěvková organizace neposkytuje žádné výhradní licence podle §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.
 

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.

  • V roce 2021 nebyly žádné informace požadovány.
  • V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.
top